Jumat, 27 Juli 2007

ARTIKEL: ULASAN PRODUK


Bagi gua ni la produk yang paling gua respek sekali kat
dalam dunia ni..maunya tak respek, sebabnya
sesiapa saja yang belajar dari pakej buat
website ni, dalam beberapa hari je terus jadi terer
buat website..selama ni gua selalu terfikir camna
la agaknya orang buleh yang buat website yang
canggih-canggih tu? Klik sana klik sini keluar
macam-macam gambar kat website diorang..
Gua yang jahil bab benda cyber-cyber camni terus
rasa rendah diri bila memikirkan ‘tak mungkin gua
buleh jadi terer macam tu..dan gua rasa tak
mungkin gua akan pandai buat website sampai
bila-bila pun..’gua ni dah la tak pernah belajar
benda cyber camni..masa zaman gua sekolah dulu
pun belum ada lagi belajar kecanggihan teknologi
internet ni semua..walau pun gua amat berminat
dengan benda cyber macam ni, tapi gua rasa semuanya
itu hanya tinggal mimpi semata-mata tak mungkin
langsung gua akan dapat menguasai ilmu cyber
sebegini..tapi setelah bertemu dengan produk
buat website yang bertajuk ‘pakej webjualan
semudah A B C’ ni baru la gua sedar rupa-rupanya
anggapan negetif gua selama ni meleset sama sekali..
kerana gua baru sedar gua pun terer baca A B C
takkan la gua tak buleh buat wesite yang
semudah A B C tersebut..rupa-rupanya dengan
produk buat website ni kita pun buleh buat macamana
diorang buat..bukan setakat kita terer buat website
je kita jugak akan jadi terer buat borang pesanan
eletronik..buat autoresponder..buat program
affiliate..dan macam-macam lagi la keteraran
yang akan kita dapat..cara pengajaran dan bahasanya
pun mudah difahami..gua ni pulak tak terer bahasa
inggeris bila dah dapat cara dalam bahasa Malaysia
gua takkan lepaskan peluang..selama ni pun dah
banyak kedai buku gua pegi untuk cari buku cara
nak buat website bahasa Malaysia tapi susah
jumpa..bagi korang yang teringin nak buat
website sendiri atau nak berniaga kat internet gua
syorkan belajar je dari ‘pakej webjualan’
ni gua gerenti korang akan jadi terer..kalau nasib
baik ada pulak orang yang upah korang buat website
diorang pulak..masuk jugak duit..apa-apa hal pun
kalau korang nakkan info yang lebih jelas
klik kat sini!!

Pakej Web Jualan

1 komentar:

shey mengatakan...

Patut pon lu tere IT skarang, beli mende ni upenye. Respek r!!!

----UNTUK GAMBAR YANG LEBIH JELAS DAN GAMBAR PENUH SILA KLIK PADA KARTUN
LIRIK LAGU YANG BENAR-BENAR MENGINSAFKAN
Camna la agaknya keadaan kita dalam kubur bila
kita mati nanti ye..mari la kita selalu renungkan..